ویدئو آشنایی با محصول

چاپ روی تیشرت مشکی و رنگی کرج
چاپ عکس روی تیشرت مشکی

چاپ تیشرت مشکی و رنگی بدون محدودیت نوع پارچه و رنگ

برای سفارش چاپ تیشرت مشکی و رنگی به علت متنوع بدون نوع پارچه و تنوع نوع چاپ متناسب با طرح ، سفارش خود را از طریق واتساپ یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا از طریق ارتباط با کارشناسان ما و مشاوره چاپ را سفارش دهید

راه ارتباطی برای هماهنگی و سفارش با کارشناسان ما

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 17 – 9:30 پنج شنبه 14 – 9:30

نمونه های چاپ شده تیشرت مشکی و رنگی پنبه

چاپ تیشرت مشکی و رنگی

برای چاپ تیشرت مشکی به علت بافت تیره پارچه از روشهای چاپ بر روی تیشرت سفید نمی توان بهره برد زیرا چاپ انجام شده باید قدرت پوشش دهی روی بافت تیره لباس را داشته باشد و طرح چاپ شده از وضوح و مقاومت لازم برخوردار باشد.

بنابراین برای چاپ  روی تی شرت مشکی از روشهای چاپ مستقیم ، چاپ دی تی اف  (DTF) ، چاپ لیبل پارچه ای و چاپ کاتری استفاده می شود. برای اطلاع از خدمات جدید و دیدن نمونه ها لطفا  در اینستاگرام چاپ بهرنگ کرج مارا فالو کنید

چاپ عکس روی تیشرت مشکی

چاپ عکس روی تیشرت مشکی

 چاپ مستقیم  ، چاپ دی تی اف (dtf) ، چاپ لیبلی تیشرت و چاپ کاتری مناسبترین روشهایی هستند که برای چاپ تیشرت مشکی و تیره استفاده می شود. در  ادامه به اختصار هر کدام از موارد به اختصار توضیح داده می شود.

چاپ مستقیم روی تی شرت تیره و مشکی – چاپ دی تی اف

این روش چاپ تیشرت ، روشی مناسب برای چاپ عکس روی تیشرت مشکی بوده و چاپی با پوشش بسیار مناسب بر روی بافت تیره لباس ایجاد کرده و در نتیجه چاپی متمایز ، زیبا و مقاوم حاصل می شود .
در صورتی که نیاز به چاپ تصویری بدون پشت زمینه بوده و فقط چاپ خود طرح مورد نظر باشد باید طرح  را با فرمت پینگ (png)  طراحی کرد تا طرح  بدون پشت زمینه بر روی تیشرت مشکی چاپ شود.

قبل از سفارش چاپ ، حتما با کارشناسان ما مشورت کنید تا برای رسیدن به چاپی با کیفیت بالا، شما را راهنمایی نمایند.

چاپ تی شرت مشکی کودک

چاپ تصویر روی تی شرت رنگی با لیبل پارچه ای

در این روش ، چاپ تیشرت مشکی از طریق لیبل پارچه ای که مخصوص چاپ لباس تیره می باشد. بر روی تیشرت تیره پرس شده و کاملا نرم و لطیف بوده  اصطلاحا بدون زیر دست می باشد. در این روش طرح با پشت زمینه تصویر چاپ میشود و فرمت تصویر مورد نظر برای  چاپ بهتر است که بصورت tiff  ارسال شود  و در صورتیکه فرمت تصویر Jpg باشد . کیفیت تصویر قبل از چاپ بررسی می شود و در صورت نداشتن حد اقل کیفیت لازم برای چاپ با شما هماهنگ خواهد شد.

قبل از سفارش چاپ ، حتما با کارشناسان ما مشورت کنید تا برای رسیدن به چاپی با کیفیت بالا، شما را راهنمایی نمایند.

چاپ لوگو  روی تیشرت رنگی

اکثر موارد چاپ لوگو روی تیشرت مشکی شامل چاپ لوگوی تمام رنگی یا رنگهای تفکیکی به صورت لوگو تک رنگ یا طرح چند رنگ می باشد که  هر کدام  یا مراحل  روش چاپ جدا گانه های انجام می شود

لوگو ، طرح یا متن مورد نظر برای چاپ تیشرت مشکی را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما برای انتخاب روش چاپ مناسب ، متناسب با نوع طرح موارد لازم را با شما هماهنگی کنند.

قبل از سفارش چاپ ، حتما با کارشناسان ما مشورت کنید تا برای رسیدن به چاپی با کیفیت بالا، شما را راهنمایی نمایند.

چاپ مدیا روی تیشرت رنگی و مشکی

چاپ نوشته و متن روی تیشرت رنگی

برخی از موارد چاپ تیشرت شامل چاپ نوشته ، متن یا شعر روی تیشرت مشکی یا طرح های تایپوگرافی که اکثرا به صورت تک رنگ یا دورنگ می باشند معمولا با روش چاپ دیجیتال کاتری بر روی لباس انجام میشود البته روشهای دیگری نیز در این مورد استفاده میشود که متناسب با خصوصیات طرح انتخاب میشود .

معمولا طرح های مورد نیاز برای چاپ این گونه طرح ها با فرمت وکتوری طراحی می شوند (طرح وکتوری متشکل از خطوط و منحنی هستند  که قابل شناسایی برای سی ان سی بوده و با تغییر سایز هیچ تغییری در کیفیت طرح ایجاد نمیشود) معمولترین نرم افزارهای مورد استفاده  کرل دراو  یا ایلوستراتور  انجام می باشدکه با فرمتهای cdr – eps – Ai شناخته می شوند.

قبل از سفارش چاپ ، حتما با کارشناسان ما مشورت کنید تا برای رسیدن به چاپی با کیفیت بالا، شما را راهنمایی نمایند.

چاپ لوگوی دو رنگ روی تیشرت رنگی و تیشرت مشکی

کیفیت مناسب تصویر برای چاپ

اولین عامل مهم و تاثیر گذار برای دست یافتن به نتیجه ای  عالی در فرایند چاپ انتخاب تصویری باکیفیت  می باشد.

اگر تصویری که برای چاپ انتخاب شده حداقل وضوح لازم را نداشته باشد هر چقدر هم از دستگاه های چاپ پر قدرت استفاده کنیم در نهایت به همان کیفیت تصویر خواهیم رسید.

عوامل موثر در انتخاب تصویر

  • عوامل مهم در انتخاب تصویر برای چاپ
  • روش تشخیص کیفیت تصویر

 

فیلم راهنمای انتخاب تصویر

عوامل مهم در انتخاب تصویر برای چاپ

حتما شما هم تصاویری را از اینترنت ، شبکه های اجتماعی و یا از آلبوم موبایل خودتون انتخاب کردید و با اینکه در صفحه نمایشگر موبایل کیفیت خوبی داشته بعد از چاپ با کیفیت بد تصویر مواجه شده اید.

خوب بنظر شما مشکل از کجا بوده و چرا ایجاد شده؟

با در نظر گرفتن این مطلب که هنگام عکس گرفتن لرزش دست نداشتید و نور خوبی رو برای عکاسی انتخاب کردید، دو عامل مهم برای تصویر رو باید حتما در نظر داشته باشید.

  • اندازه تصویر
  • رزولوشن تصویر

اندازه تصویر:

منظور از اندازه تصویر دو عامل عرض (width) و ارتفاع تصویر (height) می باشد که معمولا با واحد پیکسل سنجیده شده ( منظور از پیکسل کوچکترین سلول تشکیل دهنده تصویر می باشد) و ابعاد تصاویر متناسب با تعداد پیکسهای ارتفاع و عرض با این واحد اندازه گیری میشوند برای مثال تصویری که در ارتفاع 1200و عرض 1600 پیکسل دارد به صوت 1200X1600dpi خواند میشود.

سعی کنید تصاویری را انتخاب کنید که  دارای حد اقل طول و عرض 2000 یا 3000 پیکسل بوده و از رزولوشن بالاتری برخوردار باشند

هرچه تعداد پیکسل در طول و عرض تصویر زیاد باشد کیفیت تصویر نیز بالاتر میباشد . دوستان عزیز لطفا به این نکته توجه ویژه داشته باشد که اگر سایز تصویری  با مشخصات 1600X1200 px  را کوچک کنیم و مثلا به سایز 400X300 px تبدیل کنید،حجم تصویر کم شده و مقداری از اطلاعات تصویر در سایز اولیه از دست می رود و هنگامی که تصویر را دوباره بزرگتر می کنیم با اینکه همان سایز اولیه را دوباره داریم اما  اطلاعات از دست رفته دیگر جایگزین نمیشوند و تصویر جدید با اینکه به سایز اولیه خودش برگشته ، بسیار بی کیفیت و تار با لبه هایی پله پله می باشد و چاپ آن کیفیت خوبی نخواهد داشت.

سعی کنید همیشه تصاویر با کیفیت اولیه خود ذخیره و نگه داری کنید، اگر تصویر را با سایز کوچک ذخیره نمایید در این صورت  امکان بزرگ کردن  و رسیده به کیفیت اولیه بسیار مشکل و در اکثر موارد امکان پذیر نمی باشد.

رزولوشن تصویر

هر پیکسل کوچکترین واحد تشکیل دهنده در هر تصویر می باشد که اطلاعات شکل تصویر و رنگ آن را در خود نگه داری میکند به طوریکه هر چه تعداد پیکسل تصویر زباد باشد و ابزار عکاسی ما بتواند پیکسل زیادتری را ثبت نماید تصویری بزرگتر و با کیفیت تر خواهیم داشت.

تعداد پیکسل هر تصویر از ضرب کردن تعداد پیکسل  ارتفاع در تعداد پیکسل عرض  تصویر بدست می آید که برای بیان این کمیت از واحدی بنام dpi استفاده میشود که نشانگر تعداد پیکسل موجود در هر اینچ(2.54 سانتیمتر ) و از این واحد برای بیان رزولوشن تصویر استفاده میشود . 

هرچه تعداد پیکسل تصویر در اینج بیشتر باشد( یا  dpi بالاتری داشته باشد.) تصویری با کیفیت تر خواهیم داشت .

به طور مثال کیفیت تصویر 300dpi  بسیار بیشتر از تصویر 72dpi می باشد. و دی پی آی بیشتر با اینکه حجم تصویر را بالا می برد اما اطلاعات بیشتری از تصویر را درخود ذخیره دارد و تصویری واضح تر و با کیفیت تر در دست داریم.

روش تشخیص کیفیت تصویر

بهترین روش برای سنجیدن کیفیت یک تصویر استفاده از نرم افزارهای پیکسلی مانند فوتوشاپ میباشد بطوریکه که این نزم افزار علاوه بر اینکه ابزاری برای خلق تصاویر گرافیکی و ویرایش تصاویر میباشد در زمینه بررسی کیفیت تصویر نیز  ابزاری بسیار کار آمد می باشد.

ما فرض را بر این میگذاریم که بدون دسترسی به فوتوشاپ تصویر برای ما ارسال میشود و نیاز هست که روی هدایایی مانند بشقاب ، ماگ ، فرش یا پازل چاپ شود .

در این صورت قبل از چاپ حتما تصویر ارسالی با فوتوشاپ بررسی شده و در صورتیکه تصویر حداقل کیفیت لازم برای چاپ را نداشه باشد یعنی نمی توان کیفیت خوبی از چاپ این تصویر بدست آورد با سفارش دهنده تماس گرفته شده و به ایشان اطلاع داد میشود تا نسبت به تعویض عکس اقدام کند.

البته موبایل های جدید از رزولوشن بسیار بالایی برخوردار می باشد که تا حدودی مشکل کیفیت تصویر را حل کرده اما عدم آگاهی از اصول عکاسی و نوردهی نیز در خرابی کیفیت عکس تاثیر گذار میباشد.

لطفا از ابزارهای ویرایش عکس در موبایل برای تصاویری که میخواهید سفارش چاپ دهید استفاده نکنی زیرا کیفیت تصویر را با فرمت و رزولوشن موبایل  ذخیره می کنند که متاسفانه برای چاپ مناسب نیستند.

البته در فیلم آموزشی که در همین صفحه قراردارد در مورد انتخاب تصویر مناسب راهنمایی های لازم انجام شده است. لطفا جهت انتخاب تصویر، این فیلم را تا انتها ببینید.

سایز تیشرت را از جدول زیر انتخاب کنید

جدول سایز تیشرت مشکی