چاپ چاپ عکس  چاپ لوگو چاپ متن  چاپ طرح دلخواه روی تیشرت

چاپ عکس روی تیشرت سفید

چاپ طرح و لوگو روی تیشرت مشکی و رنگی

چاپ لوگو روی لباس کار

سفارش آسان

انجام در اسرع وقت

تحویل درب منزل

مشاوره و پاسخگویی

آشنایی با چاپ روی تیشرت

اگر به دنبال جایی مطمئن برای چاپ روی تیشرت سفید ، مشکی ، رنگی یا حتی لباس کار  بدون محدودیت در نوع پارچه می گردید . میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید و چاپ طرح دلخواه  را به راحتی  انجام بدید.

ضمنا با کلیک بر روی لینک تیشرت سفید با طرح آماده ، میتونید از بین نمونه های آماده  جشن ، تی شرت  مورد نظرتونو سفارش بدید .(کلیه نمونه ها قابلیت ویرایش دارند.)

برای اطلاع از تخفیفها و محصولات جدید، ما را در  اینستاگرام چاپ بهرنگ کرج  فالو کنید.

چاپ روی تیشرت مشکی و تیشرت رنگی

چاپ تیشرت سفید

اکثر طرح های مورد استفاده در  چاپ تی شرت سفید شامل چاپ  عکس و طرح ، تایپو گرافی،  شعر و نوشته  ، لوگو به صورت تمام رنگی یا رنگ تفکیکی روی تی شرت  می باشد که متناسب با طرح  و نوع بافت پارچه  انجام می شود.

روی لینک  چاپ طرح دلخواه روی تیشرت سفید کلیک کنید  و با انتخاب سایز و ارسال طرح به راحتی سفارش چاپو ثبت نمایید. تیشرت ها شامل 85 درصد پنبه و 15 درصد پلی استر هستند و این میزان پلی استر برای انجام چاپ عکس روی بافت پارچه لازم و مناسب می باشد .

برای چاپ  لباس هایی که تولید یا خریداری شده در ابتدا طرح را برای ما در واتساپ ارسال نمایید  و با مشاوره کارشناس ما به راحتی چاپ رو سفارش بدید.

چاپ عکس روی تیشرت سفید

چاپ تیشرت مشکی و رنگی

 روش چاپ طرح یا عکس دلخواه بر روی تی شرت مشکی با نوع  سفید متفاوت می باشد زیرا در این روش به علت رنگ تیره لباس نیاز به استفاده از روشهای مانند چاپ مستقیم ، چاپ کاتری و لیبل پارچه ای می باشد. تا چاپی واضح و کامل بر روی پیراهن مشکی انجام گیرد.

 برای  چاپ روی تیشرت مشکی ،  ابتدا طرح را به واتساپ ما ارسال نمایید و با مشاوره کارشناس ما چاپ روی لباس  مورد نظرتونو به راحتی چاپ کنید.

چاپ طرح روی تشرت مشکی

چاپ لوگو روی لباس کار

 بیشترین موارد درخواستی چاپ لوگو روی لباس کار  شامل چاپ لوگو ،چاپ نوشته ، چاپ نام و عدد  بر روی لباس کار می باشد. اکثرا چاپ لوگو روی تیشرت به عنوان لباس فرم نیز کاربرد دارد.

به علت تنوع بالای  لباس کار می توانید لباس کار مورد نظرو  تهیه کنید و با ارسال طرح ، لوگو یا متن دلخواه به واتساپ ما و مشاوره با کار شناسان ما چاپ لباس کار تبلیغاتی خود را انجام دهید.

برای سفارش چاپ لباس و لباس ورزشی هم  مانند فوق طرح ، نوشته یا لوگو را به واتساپ ما ارسال کرده و با مشاوره کاشناسان ما تیشرت چاپ شده تحویل بگیرد.

چاپ لوگو روی لباس کار و تیشرت ورزشی

چاپ تیشرت با طرح های آماده جشن

برای سفارش  چاپ تیشرت  جشن تولد و تیشرت جشن دندونی ،  تیشرت ست ولنیتان و تیشرت ست خانوادگی تولد  از نمونه های آماده ما دیدن کنید و چاپ طرح مورد نظرتون سفارش بدید.

کلیه نمونه ها با قابلیت ویرایش نام و عکس و متن های موجود در طرح طراحی شده اند و میتونید در فرم سفارش مواردی مانند سایز تیشرت و نام و بقیه موارد رو انتخاب کنید و سفارش بدید.

چاپ عکس روی تیشرت تولد

تیشرتهای طرح دار با تم های کودکانه و خانوادگی ست های تیشرت خانوادگی  با انتخاب سایز بندی تیشرت و امکان تغییرات عکس و متن 

تیشرتهای تولد
تیشرتهای ست خانوادگی تولد
تیشرتهای جشن دندونی
تیشرتهای ولنتاین
تیشرتهای طرح دار
تیشرتهای ست خانوادگی یلدا
تیشرتهای یلدا ست دونفره
تیشرتهای یلدایی